Ζητήστε μας προσφορά...

Η θετική επίδραση της πανδημίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Η θετική επίδραση της πανδημίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Καθώς ένα νέο καθεστώς διαμορφώνεται παγκοσμίως με την επιδημία του Sars – Covid 19, οι συνήθειες των καταναλωτών στρέφονται συνεχώς προς τις ηλεκτρονικές αγορές, ώστε να διασφαλίσουν την ατομική υγιεινή αλλά και την εξοικονόμηση χρόνου από μια φυσική παρουσία σε κατάστημα.

Αυτή η τάση αποδεικνύεται από τα τελευταία στοιχεία της έρευνας του  Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A).

Πιο αναλυτικά, τα στοιχεία αναφέρουν ότι ο τζίρος  των ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα το 2019 ανήλθε σε περίπου 5 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με το 2018. Παράλληλα, καταγράφηκε αύξηση 30% στις online αγορές που πραγματοποιήθηκαν στα μεγάλα σούπερ μάρκετ όπως ήταν φυσικό. Στο υπόλοιπο εμπόριο, κατά περιόδους, η αύξηση στις ηλεκτρονικές αγορές κατέγραψαν ρεκόρ με 501% πάνω σε σχέση με το 2019. Τέλος για την 12η εβδομάδα του 2020 (16 – 22 Μαρτίου), το ποσοστό των ηλεκτρονικών αγορών σε σχέση με το συνολικό τζίρο του κλάδου λιανεμπορίου, αυξήθηκε 4,5 φορές σε σχέση με την πρώτη εβδομάδα του έτους (από 0,4% σε 1,8%) γεγονός που ενισχύει την πεποίθηση ότι οι Έλληνες καταναλωτές στρέφονται προς τις  ανέπαφες αγορές.

e-shop

Στην ίδια κατεύθυνση βρίσκονται και οι επιχειρήσεις ώστε σε ένα ενδεχόμενο νέου lock – down, να μη ξαναβρεθούν σε μια παρόμοια κατάσταση όπως το 2μηνο Μαρτίου – Μαΐου όπου τα έσοδα ήταν μηδενικά. Στη χώρα μας, υπολογίζεται πως υπάρχουν 7.000 επιχειρήσεις που λειτουργούν  e-shop (σχετικά μικρός αριθμός) και συνεχώς αυξάνεται. Οι επιτυχημένες επιχειρήσεις έχουν ήδη αφουγκραστεί την τάση της αγoράς  και κινούνται προς  το ηλεκτρονικό και social media εμπόριο (instagram checkout).

Το ηλεκτρονικό εμπόριο ήρθε για να μείνει… και η Δαρβινική θεωρία να επιβεβαιωθεί.

 

Πληροφορίες: ert.gr, GR.EC.A

Κανδρέλης Κωνσταντίνος
Κανδρέλης Κωνσταντίνος - Sales manager

Πρόσφατα Έργα

  • Τελευταία
  • Δημοφιλή
  • Αρχείο