Ζητήστε μας προσφορά...

Το αντίκτυπο του Instagram στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Το αντίκτυπο του Instagram στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Στις αρχές του 2019, το Instagram ανακοίνωσε ένα νέο feature της πασίγνωστης social media εφαρμογής. Το Instagram Checkout επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν τα προϊόντα που βλέπουν στον τοίχο τους, γεφυρώνοντας επιτέλους το χάσμα μεταξύ περιήγησης και αγοράς.

Φυσική εξέλιξη

Για το Instagram ήταν μια φυσική εξέλιξη όχι μόνο για να μη χάσει έδαφος απέναντι στις υπόλοιπες πλατφόρμες, αλλά και γιατί οι χρήστες ‘σιωπηλά’ το ζητούσαν. Σύμφωνα με το Facebook, το 83% των χρηστών πιστεύει ότι το Instagram τους βοηθά να ανακαλύψουν νέα προϊόντα.

Επίσης αποτελεί την πλατφόρμα με την καλύτερη αλληλεπίδραση χρήστη (user engagement) και αυτή που επηρεάζει όσο άλλη το καταναλωτικό κοινό. Το Facebook αναφέρει ότι το 87% των χρηστών αλληλεπιδρούν με το προϊόν (like, σχόλιο) που βλέπουν. Τα 46% εξ αυτών, προχωρούν σε διερεύνηση αγοράς.

Όλα τα παραπάνω στοιχεία δείχνουν ότι οι χρήστες του Instagram θέλουν να αλληλεπιδράσουν με το προϊόν. Βλέπουν την πλατφόρμα ως μέσω ανακάλυψης νέων και διαφορετικών προϊόντων ώστε να μοιάζουν με τους influencer που ακολουθούν. Ψάχνουν δηλαδή τη μοναδικότητα.

Το μέλλον του Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Ευκολία

Το Instagram Checkout έχει δημιουργήσει κάτι μοναδικό. Προσφέρει στους χρήστες την δυνατότητα να αγοράσουν ένα προϊόν χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθεί ή να κάνετε sign in στο site της εκάστοτε εταιρίας. Η εμπειρία έχει δείξει ότι όσο πιο περίπλοκη είναι η διαδικασία τόσο ευκολότερα την εγκαταλείπει ο χρήστης.

Βελτίωση της εμπειρίας

Το Instagram Checkout δίνει την δυνατότητα ο χρήστης να αγοράσει ένα προϊόν χωρίς να φύγει από το Instagram.

Καλύτερη διαφήμιση

Περιλαμβάνει χορηγούμενες διαφημίσεις που, ανάλογα με τις ανάγκες μιας επιχείρησης, στοχεύουν αποτελεσματικότερα στο κοινό που απευθύνεται μέσα από επιλογές όπως η τοποθεσία και η ηλικία.

Facebook vs Instagram

To Facebook έχει ξεκάθαρο προβάδισμα στον αριθμό ενεργών χρηστών όμως το Instagram έχει πολύ καλύτερα στατιστικά αλληλεπίδρασης χρήστη (engagement) δηλαδη like, follow, comment.

Αυτό σημαίνει ότι κάθε πλατφόρμα έχει διαφορετικού τύπου πλεονεκτήματα. Το Instagram βασίζεται πολύ στη δύναμη της Εικόνας και την απήχηση του στο νεανικό κοινό, ενώ από την άλλη το Facebook έχει καθιερωθεί ως μέσο πληροφόρησης με ευρύ κοινό. Μια σύγχρονη εταιρεία χρειάζεται και τα δύο που με την κατάλληλη στρατηγική θα τα αξιοποιεί αποτελεσματικά.

Το Instagram Checkout αντανακλά τη νέα τάση του ηλεκτρονικού εμπορίου και διαφήμισης. Εκεί όπου οποιοδήποτε προϊόν μπορεί να φτάσει εύκολα και αποτελεσματικά στον καταναλωτή με τις απλούστερες διαδικασίες.


Η Click4Web ακολουθεί αυτές τις τάσεις και συμμετέχει στην καθιέρωσή τους… Εσείς; 

 

Ερμή 'Ολγα
Ερμή 'Ολγα - Web designer

Πρόσφατα Έργα

  • Τελευταία
  • Δημοφιλή
  • Αρχείο