Ζητήστε μας προσφορά...

Γιατί να επανασχεδιάσω το λογότυπο της εταιρείας μου και ποια είναι τα πλεονεκτήματα;

Γιατί να επανασχεδιάσω το λογότυπο της εταιρείας μου και ποια είναι τα πλεονεκτήματα;

Πολλές εταιρείες επιλέγουν στη διάρκεια του χρόνου να κάνουν μικρές ή και μεγάλες αλλαγές στο brand τους. Το rebranding είναι μία διαδικασία που στοχεύει να διατηρήσει την διάρκεια του brand (επωνυμία) και συμβάλλει σημαντικά στην δημιουργία και την καινοτομία μιας επιχείρησης. Εφόσον λοιπόν το brand είναι το πολυτιμότερο στοιχείο μιας εταιρείας, το λογότυπο είναι ο βασικότερος οπτικός παράγοντας για τον πελάτη στην αναγνωρισιμότητα, την απομνημόνευση και την επικοινωνία. Η αλλαγή ή το φρεσκάρισμα του λογοτύπου είναι ο πιο άμεσος και γρήγορος τρόπος να προσελκύσετε την προσοχή των πελατών και όχι μόνο.

Οι συνεχόμενοι ρυθμοί εξέλιξης της τεχνολογίας, των αναγκών της κάθε εποχής απαιτούν την προσαρμογή εσωτερικής δομής που δεν μπορεί να αποφύγει μία επιχείρηση.

Ο επανασχεδιασμός του λογοτύπου μπορεί να ακούγεται ρίσκο και να προκαλεί αίσθημα φόβου, αλλά η επιλογή να δώσουμε νέα πνοή σε κάτι που έχει λειτουργήσει σε βάθος χρόνου και μας αντιπροσωπεύει μπορεί να αποδώσει σημαντικά.

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να επιλέξει μια επιχείρηση να κάνει redesign το λογότυπό της. Ίσως το λογότυπό της να είναι ξεπερασμένο ή να μην ανταποκρίνεται πλέον στην εταιρική της κουλτούρα. Ίσως θέλει να αλλάξει ή να εξελίξει το μήνυμα που επιθυμεί να μεταδώσει με το λογότυπό της. Ή ίσως απλώς θέλει να ανανεώσει την εμφάνιση της επιχείρησής της. Όποια και αν είναι η αιτία, ο επανασχεδιασμός του λογότυπου μπορεί να έχει πολλά οφέλη.

επανασχεδιασμός λογοτύπου click4web

Η εταιρεία μας Click4web ακολουθώντας το ρεύμα της εποχής και με ενεργή παρουσία στην αγορά παραπάνω από 11 χρόνια, προχώρησε σε επανασχεδιασμό του λογοτύπου. Σκοπός αυτής της κίνησης μας ήταν να αναβαθμίσουμε την στρατηγική της επωνυμίας μας, να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα, να βελτιώσουμε την εμπιστοσύνη με τους πελάτες μας, να ενισχύσουμε την προώθηση και να αυξήσουμε τις πωλήσεις την επιχείρησης.

Στο νέο μας λογότυπο προχωρήσαμε σε ριζικές αλλαγές. Η γραμματοσειρά έγινε πιο παχιά και στιβαρή. Το 4 άλλαξε και πια θα αποτυπώνεται με ένα χρώμα. Από το παλιό λογότυπο διατηρήσαμε το χρώμα magentaπου μας ακολουθεί από την αρχή και επιλέξαμε και ένα νέο συνδυασμό χρωμάτων σε μωβ και πράσινο. Στόχος όλων των παραπάνω είναι να δώσουμε ένα πιο μίνιμαλ και μοντέρνο αέρα στο λογότυπο μας, να έχει δυναμικό χαρακτήρα και να παραμείνει διαχρονικό.

σχεδιασμός λογοτύπου click4web επαγγελματικός σχεδιασμός λογοτύπου click4web

Το redesign του λογότυπου μπορεί να είναι μια πολύτιμη επένδυση για την εταιρεία σας. Με προσεκτικό σχεδιασμό και προετοιμασία, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα λογότυπο που θα σας βοηθήσει να πετύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

Τσαμπαλίκα Ιλιάνα
Τσαμπαλίκα Ιλιάνα - Graphic designer

Πρόσφατα Έργα

  • Τελευταία
  • Δημοφιλή
  • Αρχείο