Γιατί να δημιουργήσω το λογότυπό μου με επαγγελματίες;
Για να μπορέσουμε να φτάσουμε στη θέση να μιλήσουμε για επαγγελματικό σχεδιασμό λογοτύπου, πρέπει πρώτα να καταλάβουμε ποιος είναι ο κύριος σκοπός ενός λογοτύπου.
Το λογότυπο αποτελεί την πρώτη επαφή της εταιρείας σας με τους πελάτες της. Ίσως είναι η βασικότερη πτυχή του branding μιας εταιρείας ή μιας εμπορικής επωνυμίας. Άρα ο βασικός στόχος του είναι η αναγνώριση και η άμεση σύνδεση με τον πελάτη. Τα συναισθήματα που θα προκαλέσει στα μάτια του αγοραστικού κοινού ή στο εν δυνάμει πελατολόγιο της εκάστοτε επιχείρησης θα χρειαστεί να είναι ξεχωριστά.
Ο επαγγελματίας συνεργάτης σας λοιπόν καλείται να σας προσφέρει όλα τα παραπάνω μέσω σχημάτων, χρωμάτων, γραμματοσειρών αλλά και κάποιων επιπλέον διαδικασιών που θα αναφερθούμε παρακάτω.
Το πρώτο βήμα μιας επιτυχημένης συνεργασίας είναι το καλό briefing. Η γνωριμία με τον πελάτη είναι βασικό κλειδί στην πορεία του σχεδιασμού. Η ανάπτυξη εμπιστοσύνης, η καταγραφή των αναγκών, οι προτιμήσεις του πελάτη καθώς και το ύφος της επιχείρησης είναι ζωτικής σημασίας. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να βρείτε έναν συνεργάτη που να κατέχει εξειδικευμένες γνώσεις, εμπειρία και την ικανότητα να κατανοήσει τις ανάγκες της επιχείρησής σας.
Επόμενο βήμα είναι η έρευνα και ανάλυση του κλάδου δραστηριότητας της επιχείρησης, του στόχου της και των δυνητικών πελατών της. Αυτή η έρευνα βοηθά στην κατανόηση του λεγόμενου target group που απευθύνεται η επιχείρηση και εν δυνάμει το λογότυπο. Μην ξεχνάτε ότι το λογότυπο δημιουργείται πρωτίστως για τους πελάτες σας.
Με βάση την έρευνα και την ανάλυση, δημιουργούνται οι κατευθυντήριες γραμμές για τον σχεδιασμό του λογοτύπου. Αυτές καθορίζουν τα στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνει το λογότυπο, όπως κάποιο σήμα, η γραμματοσειρά, τα χρώματα και το γενικό ύφος. Ένας έμπειρος γραφίστας προσπαθεί να εξερευνήσει διαφορετικά σχεδιαστικά στυλ και ιδέες και να καινοτομήσει.
Προχωρώντας στο σχεδιασμό, εξετάζονται διάφορες εκδοχές του λογοτύπου, γίνονται απαραίτητες προσαρμογές και ο γραφίστας καταλήγει στις τελικές προτάσεις που θα παρουσιάσει στον πελάτη.
Η παρουσίαση των προτάσεων του λογοτύπου είναι η πρώτη οπτική έκβαση που έχουν φέρει όλα τα παραπάνω βήματα. Ο τρόπος που θα σας παρουσιάσουν τα λογότυπα οι συνεργάτες που έχετε επιλέξει, η μορφή και η διαδικασία θα σας αποδείξουν ότι η εξειδίκευση και η τεχνογνωσία παίζουν τεράστιο ρόλο ακόμη κι αν υπάρξουν αλλαγές ή περαιτέρω σχεδιασμός μέχρι το τελικό αποτέλεσμα.
Ένα καλό λογότυπο:
-είναι ξεχωριστό & αξιομνημόνευτο
- λειτουργεί σε οποιοδήποτε μέγεθος
- αντανακλά την ταυτότητα της επωνυμίας σας
- είναι διαχρονικό
Ένας καλός επαγγελματίας σας παρέχει την δυνατότητα του επαναπροσδιορισμού του λογοτύπου σε βάθος χρόνου καθώς και των προσαρμογών που μπορεί να χρειάζεται ώστε να παραμένει διαχρονικό και λειτουργικό κάθε στιγμή.
Η δημιουργία λογοτύπου αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα βήματα στο ξεκίνημα ή την επανασύσταση μίας επιτυχημένης επιχείρησης. Για αυτό δεν πρέπει η διαδικασία αυτή να αφήνεται στην τύχη της.
Καλέστε μας στο 2651003702 ή στείλτε μας email στο info@click4web.gr και μάθετε περισσότερα σχετικά με την δημιουργία του δικού σας λογοτύπου.