Η εταιρεία ΧΑΛΒΑΣ « ΧΡΙΣΤΙΝΑ » ξεκινά την παράδοσή της από το 1990 ως μία αμιγώς οικογενειακή επιχείρηση που η αγάπη και το μεράκι για το αντικείμενο τους οδηγεί σε ευρεία δικτύωση σε όλη την Ελλάδα με έδρα τα Ιωάννινα. Ο χαλβάς Φαρσάλων, ένας από τους πιο διάσημους χαλβάδες προέρχεται από την περιοχή της Θεσσαλίας,
όπου είναι και η μητρική καταγωγή τους. Στην πορεία των χρόνων προχώρησαν και στην παραγωγή λουκουμιών, σουτζούκ λουκουμιών καθώς και του πολίτικου χαλβά μέσα από παραδοσιακή ανατολίτικη εκπαίδευση. Η επιχείρηση πλέον κάνει χονδρική πώληση σε όλη την Ελλάδα.
Η συνεργασία μας με την Οικογένεια Καλαμπόκη ξεκινά περίπου στο τέλος του 2019 όταν αποφάσισαν να εκσυγχρονίσουν την εταιρική ταυτότητα της επιχείρησης ώστε να είναι πιο οργανωμένοι και πετυχημένοι στην αγορά εργασίας. Το χρώμα της επιχείρησης έως τότε ήταν το έντονο κόκκινο. Σχεδιάσαμε το λογότυπο διατηρώντας την παραδοσιακή νότα με το καλλιγραφικό "Χ" ως σήμα μαζί με την ημερομηνία έναρξης της επιχείρησης πάνω από το όνομα Χριστίνα με λιτή ιδιαίτερη γραμματοσειρά και tagline του λογοτύπου το "ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΧΑΛΒΑΔΟΠΟΙΙΑΣ & ΛΟΥΚΟΥΜΙΩΝ" στο ίδιο στυλ. Δεν αποχωριστήκαμε το κόκκινο χρώμα αλλά αλλάξαμε την απόχρωση κάνοντας το πιο βαθύ ώστε να προσδίδει ένα vintage χαρακτήρα. Το λογότυπο διαδέχτηκαν μία σειρά από σχεδιαστικές εργασίες όπως επαγγελματικές κάρτες, επιστολόχαρτο, folder, εταιρικό φυλλάδιο, προϊοντικό φυλλάδιο κ.α.
Στην πάροδο του χρόνου οι ανάγκες της επιχείρησης στη βάση της προβολής και του μάρκετινγκ αυξήθηκαν και η συνεργασία μας συνεχίστηκε με την κατασκευή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος καθώς και τον σχεδιασμό συσκευασιών για τα λουκούμια και τον χαλβά.
Δημιουργήσαμε ένα e-shop Β2Β ( Ηλεκτρονικό κατάστημα Χονδρικής πώλησης). Ο ενδιαφερόμενος πελάτης χονδρικής που θέλει να συνεργαστεί με την επιχείρηση, κάνει εγγραφή στο σύστημα και ο διαχειριστής του e-shop εγκρίνει την συνεργασία της εταιρείας μαζί του. Μετά την έγκριση ο πελάτης έχει την δυνατότητα να βλέπει αναλυτικά τις τιμές των προϊόντων, να διαχειρίζεται τις παραγγελίες του και να πραγματοποιεί τις αγορές του.
Οι συσκευασίες σχεδιάστηκαν σε συνδυασμό με φωτογράφιση των πραγματικών προϊόντων σε μία λιτή μεν αλλά μοντέρνα γραμμή για να τοποθετηθούν στα ράφια καταστημάτων σε όλη την Ελλάδα.